Re: procesor jaki ?

Autor: andrzej <anaw_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 11:00:43 MET DST

.::Friend::.. <guciotek@gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Andrzej" <anaw@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak wygląda procesor SLOT1:
>
> a tak S370:
>

> na allegro masz ogromy wybor zarowno slot1(nawet PIII 1000) jak i s370.
>
> Kup najwyzszy procesor jaki wejdzie do płyty i na jaki masz kase bo
> zmiana 500 na 700 to duzej roznicy nie zobaczysz.
>
> GM
Dzięki za wszystkie odpowiedzi ...tak naprawde to z tego co wiem to miedzy
Celeronem a PIII jest spora roznica...co do kupna calej plyty z prockiem to
raczej odpuszcze budzet na chwile obecna jest cienki a i wymagania nie
duze...
Wole odlozyc i moze na wiosne kupic nowa plyte z Althonem 64 bity...
pozdrawiam
andrzej