asus a7v880 SoundMAX i Sb live

Autor: Misiu <bart77_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 11:00:23 MET DST

Witam,
Mam problem z jednoczesnym używaniem wbudowanej karty muzycznej i sb live
pod winxp. Jeżeli w kompie nie ma sb live to windows widzić wbudowaną kartę
SoundMAX i działa bez problemu. Natomiast po włożeniu sb live widows nie
widzi tej wbudowanej karty (w ogóle nie pokazuje takiego użądzania).
Mam najnowszy stabilny bios w mojej płycie, zmieniałem już sloty PCI w
których instalowałem kartę i nic to nie pomogło.
Co mogę zrobić żeby obie karty pracowały jednocześnie.
Pozdrawiam,
Bartek