Re: odtwarzacz mp3

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 19:31:04 MET DST

Użytkownik "Adam" <extra3@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ddt7dl$d4c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam taki problem. Kupiłem sobie nowy odtwarzacz mp3 i jak próbowałem
> nagrać na niego po raz pierwszy muzykę to nagrało sie ok 75mb i
> wyskoczyła wiadomość ze dysk jest pełny, wiec postanowiłem go
> sformatować w nadziei poprawienia wydajności...
> ...niestety pod koniec formatowania pokazuje mi sie wiadomość ze
> system Windows nie może dokończyć formatowania
>
> Czy ktoś zna jakiś dobry program do formatowania ? Bo może ten z
> windy jest słaby

1. to grupa o komputerach i zaraz ci pewnie to wytlumacza stosownymi
uwagami :)
2. formatowanie przeprowadzaj w odtwarzaczu, najlepiej, najlatwiej,
najwygodniej, najpewniej, a jak juz pod windowsem, to ustaw odpowiedni
system plikow
3. gdybys podal model, to byloby latwiej rokowac. Bo moze sie np
okazac, ze twoj player ma 75 MB pojemnosci :P

lego