odtwarzacz mp3

Autor: Adam <extra3_at_interia.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 19:23:08 MET DST

Mam taki problem. Kupiłem sobie nowy odtwarzacz mp3 i jak próbowałem nagrać
na niego po raz pierwszy muzykę to nagrało sie ok 75mb i wyskoczyła
wiadomość ze dysk jest pełny, wiec postanowiłem go sformatować w nadziei
poprawienia wydajności...
...niestety pod koniec formatowania pokazuje mi sie wiadomość ze
  system Windows nie może dokończyć formatowania

  Czy ktoś zna jakiś dobry program do formatowania ? Bo może ten z windy
jest słaby