Re: Czym schłodzić Athlona64? Do znawców O/C

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_o2.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 15:49:21 MET DST

> Jesli masz jakies przemyslenie lub wiedze nt ustawien tego Ht to
> prosze podziel sie, bo do tej pory sadzilem ze obnizanie tej wartosci
> skutkuje spadkiem wydajnosci calego systemu.

Zapytalem sie bardziej dlatego, ze sam chcialem sie czegos dowiedziec i
upewnic w moich "przemysleniach".
Jednak _wydaje mi sie_, ze obnizenie HT powoduje pomijalnie male zmiany.
Przy HTx4 masz teraz HT na 1000Mhz, czyli chyba troche zaczynasz meczyc
plyte. Szczegolnie jesli zechcesz jeszcze ruszyc HTT, to moze byc
ciezko. Takie wtracenie, bo w koncu piszesz, ze to procesor jest teraz
problemem.

--
le