Re: Czym schłodzić Athlona64? Do znawców O/C

Autor: kabuli <kabolos_09_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:52:54 MET DST

> Przepraszam za OT, ale tak z ciekawosci - dlaczego takie ustawienia?
> Szczegolnie HTx4..

a czemu wydalo Ci sie to dziwne?
przeciez HT odpowiada za komunikacje z plyta jak dobrze rozumiem, im wyzsze
ustawienie tym lepiej.
Jesli chodzi o reszte to, napiecie jest nizsze niz 1.4 bo proc sie mniej
gdzeje i nie wiesza wiec po co go katowac wyzszymi wartosciami, a moze po
prostu czujniki z plyty oszukuja i w rzeczywistosci moje 1.35 to np. 1.45
Co do samego FSB to chyba jedyna metoda krecenia tego sprzetu bo wartosci
mnoznika w BIOS'ie mam tylko do x9. Wydalo mi sie to ok, chyba ze mam jakas
ulomna plyte (Gigabyte K8NS-939).
Ktos kiedys stwierdzil ze ten sprzet bedzie pracowal wolniej z pamieciami
Dual tzn. np. 2x256Mb od tych w pojedynczym module. Ciekawe jestem
czemu.Jesli masz jakies przemyslenie lub wiedze nt ustawien tego Ht to
prosze podziel sie, bo do tej pory sadzilem ze obnizanie tej wartosci
skutkuje spadkiem wydajnosci calego systemu.