reset biosu i problemy

Autor: Kuba_O <this_at_foo.o2.shmoo.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 12:06:33 MET DST

Mam komputerek(jest to dość zabytkowy egzemplarz) w którym przy wejściu
do biosu pokazywał się monit o hasło. Hasła nie znam więc postanowiłem
bios zresetować, wyjmując bateryjkę. Wyjąłem, poczekałem kilka minut,
włożyłem spowrotem, odpalam maszynę. Słychać jeden 'bip' więc IMO
wszystko okej, ale na ekranie pojawia się w prawym rogu:
AWARD BIOS(itd...) trochę niżej:
BIOS-GL(71111), i pod spodem:
PENTIUM-MMX CPU AT 200MHz, a na dole normalnie:
PRESS *DEL* TO ENTER SETUP.
Ale w tym momencie nic dalej się nie dzieje, ani jak wcisnę ów 'del' ani
jak czekam, po prostu wisi w takim stanie.
Ma ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić?

Pozdrawiam

--
empty