Re: Apollo 133

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 08:40:03 MET DST

In news:ddn86n$86a$1@news.onet.pl,
Paweł <pawelral@poczta.onet.pl> typed:

> Mam problerm -
> procesor cel 466 na płycie z chipsetem via apollo 133
> Wgrałem kodeki, service pack 4 in 1, itd,
> a filmy mi cały czas "skaczą"

Ten typ tak ma. Nie mam pojecia jakim cudem ten chipset
mial takie wysokie notowania w testach na Tomsie.

> Czy to wina tego ciulatego chipsetu czy moze
> cos powinienem dograć albo lepiej skonfigurowac?

Jedyne co mozesz zrobic, to sciagnac i zainstalowac
windowsowa wersje Mplayer'a. Troche pomaga.
W kazdym razie u mnie filmy zaczely jakos dzialac
(Apollo 133, Cel. 566, Rage 8mb) choc nadal "na styk"
i czasem synchronizacja obrazu z dzwiekiem nawala.

Ale przynajmniej sie nie tnie...

To wszystko bylo NTG ;)

Rozwiazaniem sprzetowym Twojego problemu jest kupno
plyty na chipsecie Intela. Pod Twoj procesor najlepszy
bedzie i440BX. Jesli mozesz przesiasc sie na jakiegos
CuMine to i815. Inne mozna sobie darowac.

Pozdrawiam,
Vituniu.