Re: RIVA TNT2 powoduje reset

Autor: INNY <tajnos_agentos_at_prl.com>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 23:02:32 MET DST

Ja mam identyczną kartę i używam ostatniej dobrze mi chodzącej wersji
30.82, następne już gryzły się z antywirusem i to każdym:-/ Z ciekawości
sciągnąłem najnowsze stery (77.72) i nie zainstalowały się wcale(This
graphic chipset is not coś tam:-).Dałem sobie więc z tym
spokój.Podejrzewam, że do TNT 2 tylko do jakiegoś numerka robili jeszcze
jakieś poprawki, a później już nie i może stąd ten problem.

INNY