Re: Pentium II 400 a Pentium III 450 - duza roznica?

Autor: romanM <roman12_at_poczta.wop.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 22:53:46 MET DST

>Oczywiscie. Wiekszosc kodeków (np FFDSHOW) ma optymalizacje pod instrukcje
>SSE obecne w P3. Obciazenie procka P3 dekodujacego DivX jest znacznie
>mniejsze niz P2 przy takich samych zegarach i takiej samej szybkosci FSB.
---------
dzieki za odp
znaczy obciazenie procka mnie grzeje bo wlasnie po to chce kupic taki
komp by go zajechac na smierc :o) ciaglym obciazaniem... by odciazyc w
ten sposob kompik glowny :) jego smierc bedzie mnie kosztowac 50zl a
nie 1000 :)

chodzi tylko o to czy filmy na takim sprzecie PII 400 bede choc jako
tako plynnie chodzic - ?

pozdro
roman