Re: Wentylator CPU 5-pinów

Autor: dzieciol <dzieciol_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 19:26:27 MET DST

Dnia Mon, 15 Aug 2005 08:06:30 -0400, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał:

> "dzieciol" <dzieciol@buziaczek.pl> wrote in message

> Jest to płyta główna z komputera (serwera) DELL PowerEdge SC420.
> Tu masz zjędzia tego fragmentu płyty głównej:
> http://www.darmoland.pl/pszemol/DELL/connector.JPG
> http://www.darmoland.pl/pszemol/DELL/label.JPG
> Tylko cierpliwości z ładowaniem obrazka, bo to ch**owy serwis :-)
> Płyta jest relatywnie nowa, z kwietnia tego roku.

Niestety drugiego obrazka nie uslo mi sie otworzyc, na pierwszym
nie widze tego konnektora /5 pinow//.
Ale:
Dell, i wszystko jasne, firma stosujaca wiele wlasnych wynalazkow,
powodujacych, ze dodawanie czegos do tych ukladow jest mocno
upierdliwe, takze stosowanie elementow Della w innych ukladach,
tez rozwija talent improwizacji technicznych. Taki zasilacz, nie mowie
juz o ekstra konektorku, wynalazku Della, tylko o specyficznym poczuciu
humoru tej firmy, objawiajacym sie 'firmowa' dludoscia kabelkow zasilacza,
tak ze zasilacza bez przedluzaczy nie zastosujesz do innego ukladu.
A sprobuj cos extra zrobic z desktopem Della, to dopiero akrobacja.
W ogole dobre maszynki, ale w stanie takim jak 'fabryka' dala.
A co do tych nieszczesnych pinow, to moze serwis Della ci powie, choc
mysle,
ze nie, bo to znowu jakis dellowski patent i scisle tajne.

PS. Otworzylo mi sie zdjecie. Niestety to co zwiazane jest z napisem
CPU FAN jest nierozroznialne.

PS2, Badz ambitny i nie trac nadziei w poszukiwaniach.