Router planet ade 4100 - oddać na gwarancje czy jeszcze jakaś możliwość jest?

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 15:06:30 MET DST

Witam! Korzystam z neo i z routera ade 4100 korzystałem do piątku... Chyba
padło coś... Teraz na szczęście kumpel użyczył mi podobny model ade 4000
ktory dziala poprawnie

Przejde do rzeczy, więc tak: mój routerek nagle w pewnym czasie nie zapalił
wogóle diody adsl! Power swieci, lan swieci a adsl nie :( przekopałem
instrukcje, sprawdziłem wszystkie konfiguracje i nic nie pomaga! W przypadku
zaniku adsl całkowicie należy wejść w ustawienia, tylko że problem w tym że
ja nie moge wejść w nie ;/
zapodaje adres http://10.0.0.2 ale tylko coś czyta i nagle "nie mozna
wyswietlic strony"
resety routera nic nie dają... Jak włącze przyznawanie IP po dhcp to mam
"ograniczone połączenie z siecią" ( w routerze miałem wyłączone dhcp, wiec
pewnie dlatego )
Jak ustawie statyczne IP tak jak miałem od prawie zawsze to nic takiego nie
wyskakuje, ale nie moge sie w zaden sposob skomunikowac z routerem :(((

Ktoś coś jeszcze poradzi czy oddać na gwarancje?

Jak juz pisalem sprawdziłem wszystko wg instrukcji czyli kabelki,
konfiguracja sieci (dhcp i statyczne). Pingowalem adres 10.0.0.2 to dotaje
"upłynął limit czasu żądania"
Przez telnet też nie daje rady, dostaje "łączenie z 10.0.0.2... nie można
nawiązać połączenia z hostem na porcie 23: połączenie nie powiodło się"
Nie mam również możliwości w tym modelu aby zapuścić przez usb konfig, bo
ten model tego nie obsluguje ;/

Nie wiem co mogło paść :( ale sam rozkręcać go nie będę! Gwarancja jest na 3
lata, z czego ponad 2 mi jeszcze przysługują!
Jeśli ktoś zna jakiś sposób jeszcze ( może jakiś soft ) to prosił bym o
wszelakie wskazówki!

Z góry wszystkim dziękuje!