Re: Dysk 250 GB widziany jako 130 GB

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 15:05:26 MET DST

> Chyba na odwrot. Nowe systemy gorzej chodza na starych komputerach.
> Przynajmniej na to wskazuje moje doswiadczenie.

Coraz czesciej bywa tak, ze stary system nie odpala na nowych komputerach
(np. spotkalem juz kilka maszyn, na ktorych nie rusza instalacja Win98 -
kwestia braku sterownikow najprawdopodobniej). Natomiast nowe systemy* na
starych maszynach...no coz jesli nawet dzialaja to sie slimacza (kwestia
wymagan sprzetowych).

*Oczywisci systemy z interfejsem graficznym, czyli Windowsy i Linuksy ze
srodowiskami typu Gnome albo KDE.

::f::