choruję na myszkę lub

Autor: mietek <no_spam__at_o2.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 00:56:34 MET DST

witam
choruję na myszkę lub bezprzewodowy zestaw Logitecha do nabycia w Lublinie
za 115 pln-ów. Oczywiście myszka optyczna.
Jeszcze nigdy nie miałem tych części bezprzewodowych stąd pytam.
W tej chwili używam myszkę optyczną Logitecha i bez niej już nie mogę się
obyć, jest to model: M/N: M-UV96.
Pytam użytkowników zestawów bądź samych myszke bezprzewodowych o opinię i
porady co warto kupić. Czy warto kupić ten zestaw? OEM za 115 zeta?