Re: Amstrad do PC

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 10:08:55 MET DST

Użytkownik "taki" <jakisemail@wp.com.pl.eu.edu> napisał w wiadomości
news:ddmafo$36d$1@news.onet.pl...
> "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> wrote in message
> Narazie zamowilem na ebay.co.uk identyczny sprzet.... mam nadzieje ze jak
> podlacze drukarke z tego zestawu to ruszy..... w sumie to najprostsze
> rozwiazanie. Ale tak przypadkiem natknalem sie na firme ktora transferuje
> pliki z CPC na PC.... liczy sobie 5 L za dyskietke... tak sobie
> przeliczylem,
> ze w przypadku mojego klienta to bedzie jakies 1000 funtow (!!!!) bo ma
> to swoja ksiazke na 200 dyskietkach....... bez sensu IMHO

chyba wybrałeś najdurniejsze rozwiązanie problemu...

co ci przyjdzie z wydrukowania tej ksiązki?

ktoś teraz będzie musiał to przepisać do normalnego komputera?

skanować będziesz, wiesz ile zapłacisz za skan i ocr tylu stron?
(pomijając że OCR wydruku z igłówki może średnio wyjść)

skąd jesteś? jak z Krakowa lub okolic to daj znać na priva...