Re: Amstrad do PC

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 17:16:59 MET DST

Uzytkownik "taki" <jakisemail@wp.com.pl.eu.edu> napisal w wiadomosci
news:ddl0ks$3cp$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Mam taki problem troche nietypowy. Otoz jest do
> przetransferowania sporo plikow z Amstrada PCW9512 (?)
> jak na zdjeciu:
> http://www.web8bits.com/Marcas/Amstrad/Graficos/PCW9512.jpg
> Ten komputer obsluguje te dziwne amstradowe dyskietki 3 calowe (?).
> W jaki sposob moglbym przegrac pliki z tego kompa na PC aby pozniej
> to wydrukowac ?
> Jakis kabelek moze ? Czy tez moze da sie podlaczyc do tego normalna
> stacje dyskietek i czy ten Amstrad ja obsluzy ? Sprawa dosc pilna bo
> [...]

 a ma toto RS232 np..?

Jak ma mozna by spóbowac wyslac po kabelku szeregowym

powstaje jeszcze kwestia plików... trzeba by chyba to zapisac jako
czyste ASCII tak zeby sie dalo potem importowac.

Jesli jednak nie masz zbytniego pojecia co robic to raczej poszukaj jakiegos
sprytnego osobnika który bedzie to potrafil.