Re: Skanowanie negatywów

Autor: Eldiarr <kamilelf_at_yahoo.co.uk>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 16:06:42 MET DST

No jak dla mnie to własna obróbka może być. Mam sporo czasu więc wolałbym
pobawić się tym nawet sam. Wystarczyłoby zeskanować całę filmy ciągiem jak
lecą a ja bym sobie powycinał już nawet zdjęcia. :oP
A w fotolabie zrobią to taniej? Ewentualnie mógłbym pomyśleć o jakimś
amatorskim urządzeniu do tego - nie mam cyfrówki a jestem przyzwyczajony do
tego aparatu, więc przez najbliższe lata przynajmniej będę skanował filmy.