Problem z odczytem CDRW

Autor: Yarroll <yarroll999_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 11:50:15 MET DST

Witam!

Jest jakis sposob zeby odczytac nagrane CDRW? :-((
Kilka dni temu koczylo mi sie miejsce na dysku a nie mialem plytek CD. Za to
mialem 3 puste CDRW, wiec je nagralem (Nero, jako "Data disc", najmniejsza
predkosc). Teraz Windows nie moze ich odczytac :-(( chociaz widzi (?) ze
dyski sa pelne - w kazdym razie pokazuje objetosc (zajete miejsce, np. 680
MB)
W 1 przypadku mogl wystapic jakis błąd, bo danych było dużo a ja
zaznaczyłem, żeby nie finalizowac dysku. Jednak AFAIR we wszystkich 3
przypadkach Windows bezposrednio po nagraniu widzial pliki na tych dyskach,
nawet je zresztą skatalogowalem zeby wiedziec gdzie co jest. CDRW - 2 x
esperanza i 1 dysan. O zabrudzeniu czytnika chyba tez trudno mowic, bo mam 4
w 2 kompach i nigdzie Windows nie moze ich odczytac :-(( Nie widac tez
niczego spod Dosu.

Moze da sie jeszcze jakos uratowac te dane? A ja tylko nie wiem jak? No bo
rozumiem gdyby szlag trafil 1 płytkę, ale 3??? Co za g... te CDRW, czlowiek
z rana sie musi wk...

Dzieki. Pozdrawiam
Yarroll