Re: Abit bx-133 - jaki HDD ?

Autor: Szymon Wróblewski <smieciiNOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 10:17:13 MET DST

> Ok. Przyznaję, są wyjątki i IMHO jest ich niewiele, ale wtedy zawsze można
> pokombinować z różnymi wersjami BIOSu, by zobaczył choćby te 2GiB.
No właśnie mam wrażenie, że jednak jest to spora grupa starszych
produktów. Większość pod P2, P3, K6 itd z legendarną blokadą >32GB
(biosy serii 4.5x) będzie miała ten sam problem (nie mam jeszcze
pewności, ale sukcesywnie będę sprawdzał takie płyty). W tym przypadku
idealnym rozwiązaniem jest właśnie www.rom.by.

--
Pozdrawiam
Simon