Wodne chlodzenie (bylo: Re: czy zalilacz wytrzyma bez wentyla ?)

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 13:34:38 MET DST

PhoeniX napisał(a):
> Mówisz o tych najpopularniejszych w kraju czyli z CPC ? :->
Mam na mysli chłodzenie wodne nie CPC:>, a konkretniech blok:
http://www.bloki.webpark.pl/index.php?name=silencer. Niby chlopaki daja
jakies podkladki izolujace, ale do konca im nie ufam;). Zeby uzyc tego
bloku trzeba pewnie przelutowac stabilizatory, znaczy dorobic im dluzsze
  przewody, i tu pierwsze pytanie, jakich uzyc (przekroj, opor itp)? Po
drugie, jak sie domyslam, w zasilaczu grzeja sie nie tylko
stabilizatory, wiatrak chlodzi tez inne elementy, slowem dba o dobra
atmosfere wewnatrz zasilacza;) Wiec takze tu mam watpliwosc: na ile
krytyczny jest obieg powietrza dla innych elementow? Dla jakich? Czy
mimo wszystko konieczne bedzie zamontowanie jednego wiatraka na caly
komputer? (bloki beda na procesorze, chipsecie, grafice, dysku twardym,
i (mam nadzieje;) zasilaczu).

pozdrawiam
p.