Re: rozgaleznik na 3pin??

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 00:09:18 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm.. żeby wyciszyć wentylatory?

> Np. ja, i pewnie jeszcze parenaście milionów innych userów na świecie..

no super, podawanie 2,5 raza mniejszego napięcia doskonale wycisza
wiatraki,ale co z wydajnością?
jak to ma zapewnić prawidłową cyrkulacje powietrza gdy udajecie mądrzejszych
od prodcenta wiatraka, twierdząc ze na 5V działa ciszej, a więc lepiej.

wiatrak jest po to, aby wymusić ruch powietrza, a gdy obniżacie mu zasilanie
do 40% napewno nie wpływa to pozytywnie ani na element chłodzący ani na sam
wiatrak.

jak chcecie ciszy to kupujcie doskonałe łożyskowane, lub wolnoobrotowe
coolery.

> Hmm.. a z czego to wywnioskowałeś? Bo stwierdzenie "ja natomiast
> poszukuje rozgalezienia lub czegos gdzie bede mogl podlaczyc
> wieksza ilosc wentylatorow na 3pin-y" sugeruje raczej iż pytajacy
> poszukuje /czegokolwiek/ co umozliwi mu poprawną pracę wentyli z
> gniazdkami "3 pin Molex".. O żadnej regulacji nic nie wspominał..

więc są wentylatory z 3-piowymi wtyczkami bez regulacji ani odczytu obrotów?

Stoout