Re: rozgaleznik na 3pin??

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:52:34 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości ...

> Nie wiem jak inni grupowicza, ale ja tam widzę 4 wtyki do których można
> podłączyć wiatraki 3-pinowe. Dwie wtyczki dają napięcie 12V a kolejne dwie
> 5V.

chwileczke
a po co w wiatraku zasilanym 12V jeszcze jeden kabel z 5V ?
albo po co gniazda do wiatraków zasilane z 5V?
kto stosuje takie nietypowe wynalazki?
autor wątku według mnie miał na mysli to, zeby garść wiatraków 3-pinowych
regulować programowo, a do tego niepotrzebne chyba jest zasilanie 5V.

Stoout