Re: Seagate 160GB - wyłączenie uciążliwego self-testu.

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 09:10:17 MET DST

> Wiem że jest taki program, ale tam jest napisane, że
> obsługuje on wczesne wersje barracuda IV
> więc ja się pytam czy zadziała on też na dyskach nowych.
> Tamta strona jest z 2003 roku więc mojego dysku nie
> było jeszcze chyba w sprzedaży.
> Mam ten programik i już dawno bym go sprawdził ale
> boje się, że może on popsuć dysk. U siebie go odpalałeś?

Tamten program jest do usuwania błędu "pisku" wczesnych modeli seagate
IV. Ja od 2.5 roku mam 80GB 7200.7 i to cykanie zauważyłem od razu po
zakupie. Zapytałem wtedy na grupie co to takiego i odpowiedziano mi ze
to jakaś relokacja głowic w czasie bezczynności aby zapobiec czemustam i
tak musi być. Do dzwięku się przyzwyczaiłem.

GM