Re: Seagate 160GB - wyłączenie uciążliwego self-testu.

Autor: thick <kalinowszczyzna_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 22:24:34 MET DST

Użytkownik "NoRek" <tadekUSUN_TO@kk.kalisz.pl> napisał w wiadomości
news:ddd9gq$gfa$1@inews.gazeta.pl...

> Moj seagate (7200.7 80GiB) tez tak dziwnie brzeczy czasami o co do
> programu to pierwszy link na googlu chba wyjasnia sprawe
> http://tinyurl.com/99rv6

Wiem że jest taki program, ale tam jest napisane, że
obsługuje on wczesne wersje barracuda IV
więc ja się pytam czy zadziała on też na dyskach nowych.
Tamta strona jest z 2003 roku więc mojego dysku nie
było jeszcze chyba w sprzedaży.
Mam ten programik i już dawno bym go sprawdził ale
boje się, że może on popsuć dysk. U siebie go odpalałeś?