Re: mysz radiowa nie działa z AKUMULATORAMI

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 19:35:18 MET DST

Swego czasu używałem Logitech Mouseman Cordless - trzeba było do niej
wkładać baterię do aparatu fotograficznego - taką jakby pomniejszoną R20:)
Wystarczała na rok, więc nie było problemu, ale była "kulkowa". Rozumiem, że
dzisiejsze myszy są "bezprzewodowe i na lampke" - jak nie działają na
akumulatorach, to może pójdą na bateriach z supermarketu - u mnie np. można
kupić 18 baterii AA za 3 PLN. Tylko nie wiem na ile wystarczą:)