Re: mysz radiowa nie działa z AKUMULATORAMI

Autor: mkonst <mkonst_at_et.put.poznan.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 08:39:39 MET DST

smbsone wrote:
> witam mam mysz radiowo-optyczną. działa ok z bateriami ze sklepu
> natomiast nie dziala na akumulatorach (mam Energizer 2300mA).
>
> co może być przyczyną ???
>
> przerabiałem już różne konfiguracje (1 akumulator i 1 bateria działa)
> natomiast 2 akumulatory razem NIE. czy one mają za dużą pojemność ?

Sprawdź czy akumulatory mają prawidłowe połączenie ze stykami. Zauważyłem że
kołek plusowy w akumulatorach jest przeważnie krótszy niż w bateriach.
Miałem taki problem w małym radioodbiorniku, że obudowa akumulatora opierała
się o obudowę radia a styki nie miały ze sobą kontaktu. Pomogło podpiłowanie
radia przy stykach.

--
Pozdrawiam mkonst
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl