Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 17:47:53 MET DST

Artur Frydel pisze:

> Pe艂na zgoda. PIII M to IMO bardzo udany wyr贸b, kompilowa膰 zaawansowanych
> projekt贸w nie zamierzam (z wi臋kszych czasem - sporadycznie; nowego
> kernela). Dodatkow膮 zalet膮 jest (mam nadziej臋), ograniczony pob贸r pr膮du, a
> co za tym idzie zmniejszone wydzielanie ciep艂a i - na co jestem bardzo
> wra偶liwy - zmniejszony ha艂as generowany przez wentylator. Bardzo podoba mi
> si臋 strona thinwiki; http://thinkwiki.org/

M贸j Dell z tym procesorem jednak czasem w艂膮cza wiatraczek, no ale mo偶na go
pu艣ci膰 w locie na ni偶szej cz臋stotliwo艣ci i wtedy nie powinien.

> Dysk to ma艂y problem bo;
> 1. 艁atwy monta偶.
> 2. W zupe艂no艣ci wystarczy mi 20/30GB, co dzisiaj nie jest a偶 tak drogie.

Nie chodzi o pojemno艣膰, tylko o szybko艣膰. Takiej wielko艣ci dysk b臋dzie
zapewne mia艂 4200 rpm i 2 MB cache. Dla por贸wnania m贸j 60 GB z 5200 rpm i 8
MB cache jest o 1/4 do 1/3 raza wolniejszy od Barracudy 5 7200 rpm z 2 MB
cache (hdparm -t) i niemal 2 razy wolniejszy od Barracudy 7 7200 rpm z 2 MB
cache.

> T23 i magiczne trzy literki :-) 呕aden asus/acer/aristo mi tego nie
> zapewni. BTW widzia艂em ostatnio u znajomego 2 letni膮 Actin臋; pora偶ka,
> laptop dos艂ownie rozlatuje si臋 na kawa艂ki..

IBM-y maj膮 wstr臋tne logo i s膮 brzydkie, o.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl