Re: SB128 a jako?a d1wieku

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 16:32:39 MET DST

> Cala prawde mowi.

> To sobie poczytaj testy. Zreszta - mialem okazje przetestowac kolejno:
>
> Yamaha YMF-724 (20,-)
> SB 128 (30,-)
> Live! (50,-)
> DMX Xfire 1024 (100,-)
>
> Z tych czterech SB128 gral zdecydowanie najgorzej.

To co ty miałeś za karte ? O wiele starsze karty wystarczały dla zwykłych
ludzi, kiedyś za 128 kupe kasiory zapłaciłem i mam ją do dzisiaj. i wiem że
wszystkie zintegrowane bije na głowę, chociażby wspomnianą przez kogoś
kompatybilnością - bo cóż z tego że masz super karte jak w niektórych
momentach nic przez niąnie słychać. Przydaje się to zwłaszcza w programach
DOSowych.