Jaki pendrive Apacer vs Knigston ?

Autor: Voyt <voyt_news[wytnij_to>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 15:14:48 MET DST

Możecie polecić jakiegoś pendriv-a 512 ?
Kingston czy Apacer ?
Apacer ten:
http://www.apacer.ab.pl/produkty.php?id=ht203
oczywiście nie w tej cenie co podana sugerowane ale ok 200 zł

Kingston jakiś pewnie inny w podobnej cenie

Gdzieś na grupie czytałem,że jest wersja Apacer-az jakimś prymitywnym
odtwarzaczem mp3. Więcej jednak nic o tym nie wiem. Coś się domyślam,
że to jakaś pomyłka i chodzi o zwykły odtwarzacz mp3 tej firmy który można
wykorzystać jako pendriva. Sprostujcie jeśli się myle.

W sklepach jak to zwykle bywa nic nie wiedzą :) a może :(

Pozdrawiam
Voyt