Re: SB128 a jakość dźwięku

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 19:17:03 MET DST

Uzytkownik "Krzychu" <wxyz@spamy.pl> napisal w wiadomosci
news:t7nhf1t5cfvt98lhp5mhv0c7rii1to5ffs@4ax.com...

witam,
zamierzam kupic jakas uzywana karte dzwiekowa. z tego co widze to dosc
tanio na allegro stoja SB128 CT4810. Co sadzicie o tej karcie.
Wiem ze jest to stary uklad, ale powiem moze najpierw do czego bede ja
wykorzystywal. Otoz bedzie to glownie sluchanie muzyki mp3 w czasie
kiedy siedzenia przed kompem, co jakis czas jakis film. Komputer
podlaczony jest do wzmacniacza (diora) i podobnego poziomu kolumn,
wiec dzwiek raczej nie bedzie oszalamiajacy. Obecnie mam karte
zintegrowana i gra to przyzwoicie, jednak interesuje mnie czy po
zmianie karty dzwiek bedzie lepszej jakosci? za jakis czas planuje
wymienic tez diore i kupic troche lepszy wzmacniacz - czy zatem oplaca
sie dolozyc pare groszy i kupic SB 5.1? Czy miedzy 128 a 5.1 jest
jakas roznica w jakosci dzwieku jesli wykorzystuje sie jeden kanal?

Z SB128 dzwiek bedzie gorszy niz z karty zintegrowanej, nie warto w nia
inwestowac.