Re: Laserowe drukarki

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 14:00:47 MET DST

<franzkropkamaurer@poczta.onet.pl> napisal(a):
> Mam już dosyć atramentówek, które ciągle zasychają. Postanowiłem kupic
> laser. Przegooglałem archiwum i widzę, że chwalicie stare HP serii 4,5 lub
> 6. Wolę jednak nowy sprzęt. Około 500 zł kosztuje HP 1020. Znalazłem w tej
> samej cenie 1012, o której sprzedawca pisze, że jest lepsza od 1020. W czym?
> Widzę, że 1020 ma 2 MB pamięci, a 1012 8MB. W czymś jeszcze jest lepsza? 2
> MB to mało? Jakiś specjalnie wielkich plików nie zamierzam drukować, zwykły
> użytek domowy.

Mówię Ci - kup 6L. Naprawdę warto. Nowa laserówka za 500 zł to straszny
szajs, a jej eksploatacja będzie bardzo drogo. Ja mam 6L z niewiadomym
"przebiegiem", kupiłem trzy lata temu, wydrukowałem z 20 ryz papieru i
tylko sypię toner i drukuję. Raz zmieniłem cartridge na nowy z Allegro
(80 zł, okazyjna cena, ale nowy, żaden tam regenerowany itd), bo się
bęben już kończył. Coś jak stare Volvo albo merce 'beczki', tam też się
lało i jeździło.

--
Samotnik