Re: 3 Dyski ??

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 13:59:30 MET DST

Użytkownik "Regis" <nbvc@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dda57d$anc$1@news.onet.pl...

> Nie robię sobie jaj, tylko nie wiem. Gwoli wyjaśnienia, powiedzcie mi, czy
> jeśli na płycie głównej są 2 gniazda na taśmy, to czy wszystko jedno jest,
> czy pod jeden podłączy się napędy, a pod drugi dyski, czy sa one
> uniwersalne.

tak, sa uniwersalne.
ale co do tego jak najlepiej to podlaczyc... to juz sa rozne szkoly.
ja stosuje: jedno gniazdo => 1-2 dyski ; drugie gniazdo => 1-2 CD

> Jeśli jest trzecie gniazdo, to czy też jest ono "uniwersalne" ?

trzecie powiadasz? zwykle jak juz sa dodatkowe gniazda to wystepuja parami.
co do uniwersalnosci: raczej tak

raczej dlatego ze byc moze niektore rozwiazania (np. RAID) nie dopuszczaja
CD, ale tego na 100% nie wiem.

--
B.G          GG#51489          ICQ#3828151