Re: Mysz Silvercrest

Autor: KJ <KJ_at_noway.com>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 13:21:53 MET DST

lev@k wrote:

> Żeby się nie powtarzać - w sprzęcie wskazujacym /najpierw/ patrzy się na
> jakość/ergonomię, dopiero potem na "świecidełka"/bajery jak np. stacja
> dokująca, ładny kolor podświetlenia, ciekawy odcień obudowy itp. Pewnie
> mi nie wierzysz, ale nawet najładniejszą stacją dokującą nie nadrobisz
> np. braku precyzji działania, topornych przełącznikow klawiszy czy
> problemów z kiepskim sensorem..

No to teraz ja sie bede powtarzac - przez 2 lata tani mediatech uzywany
przez 6-latka nie mial zadnych problemow z dzialaniem. Klawisze zawsze
dzialaly precyzyjnie, ksztalt/wielkosc tez byl oceniany przy zakupie -
  mysz byla kupowana specjalnie dla niego. W trakcie uzywania spadla na
ziemie nie wiem ile razy - nic jej sie nie stalo, dopiero w trakcie
przeprowadzki gruchnalem stacja dokujaca solidnie o beton i
skapitulowala. Z wzgledu na uzytkownika byla kupiona ze stacja -
akumulatory by pogubil po pierwszej wymianie.

Dzis dla siebie myszy bez "domu" bym nie kupil - ma gdzie stac, nie
trzeba pitolic sie z wymiana, nie wystepuje problem ze trzeba zmienic
aku w trakcie pracy a zapas akurat ktos zabral do pilota albo zgubil.

> EOT jesli chodzi o mnie..

Moje doswiadczenia w tak istotnym/banalnym temacie jak mysz komputerowa
sa calkiem inne niz Twoje. OK, kazdy ma swoje potrzeby i kryteria oceny,
ja pisze o konkretach odnosnie MT101 broniac tezy, ze tanie moze byc
dobre. Niewystarczajaco dobre dla Ciebie ? OK, ale poprosze bez tego
perojatywnego: "miales cos lepszego ?"

Bo mialem.

KJ Siła Słów