Re: Mysz Silvercrest

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 11:17:55 MET DST

KJ wrote:

> Nie rob scen.
>
> Mysz zawsze trafiala tam gdzie chcial uzytkownik.

Czyli jednak nie miałeś..

> Nie wiem czy dobrze porownujesz. Myszy Logitecha ze stacja "dokujaca"
> widze w cenach zdecydowanie powyzej 100 zl, a zasieg wielu modeli
> logitecha to tez okolo 2
> metrow.

Żeby się nie powtarzać - w sprzęcie wskazujacym /najpierw/ patrzy się na
jakość/ergonomię, dopiero potem na "świecidełka"/bajery jak np. stacja
dokująca, ładny kolor podświetlenia, ciekawy odcień obudowy itp. Pewnie
mi nie wierzysz, ale nawet najładniejszą stacją dokującą nie nadrobisz
np. braku precyzji działania, topornych przełącznikow klawiszy czy
problemów z kiepskim sensorem..
BTW - a jak szukasz większego zasięgu to już inna półka cenowa, bierzesz
wtedy bezprzewodówkę BT a nie RF..

EOT jesli chodzi o mnie..

> KJ Siła Słów

Pozdrawiam