Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 12:46:35 MET DST

Dnia Tue, 09 Aug 2005 12:04:02 +0200, Drużyna Jewela napisał(a):

> Siodme - nie kradnij:D

jestem agnostykiem - nie znam się na waszch przykazaniach. Mnie do tego nie
mieszaj.

> Wlasnie dobitnie wykazales ze jestes nerdem, bo
> jak wiadomo kazdy nerd nie majac wlasnych tekstow kradnie cudzie. Przy
> okazji wykazujesz typowo nerdowe myslenie. Jestes debilem, wiec wiesz z
> wlasnego doswiadczenia jakie poczucie humoru ma debil:D Fajnie nie? :D

Widzę że masz ogromną wiedzę o nerdach - wiesz jakich tekstów używają, jak
wyglądają, jak się zachowują, jakie mają poczucie humoru i jak myślą. Skąd
ta wiedza? Myślę, że będąc nerdem wiesz to wszystko obserwując siebie, bo
nie sposób dowiedzieć się jak myślą inne osoby - to się wie bazując na
własnym toku myślenia, czyli w twoim wypadku nerdowskim. No i wyszło szydło
z worka.

> Czyli jestes straznikiem usenetu,

twój tok rozumowania jest co najmniej dziwny. No cóż, rózne stworzenia są
na świecie, a ty jesteś bardzo oryginalny, więc nie ma się co martwić.

> ale fajna funkcja,wszyscy musza ci
> cholernie zazdroscic:D

zazdrość jest grupowiczom obca

> A tak przy okazji przyznaj sie, wciaz lecisz na
> Barbie?

twoja dziewczyna mnie nie pociąga

> :D Szkoda ze ona ma juz Kena :D

twój chłopak też nie

> Widze ze dobrze znasz klimaty Tworek, to z doswiadczenia,nie?:D

tak - ogladałem kiedys o tym film, w którym pakazywali rózne elementa. Na
filmie był taki jeden z sumiastymi wąsami - to ty?

> no coz smutno,ze teraz zostala ci juz tylko ta jedyna, niebieska tabletka :D

Tak biorę tabletki oparte na wazopresynie (są takie również w kolorze
jasnoniebieskim) - tabletki na nerki. Może mi sie tylko wydaje, ale w
dzieciństwie poskąpiono ci tyroksyny i trójjodotyroniny i teraz są opłakane
skutki.

> Do zobaczenia w kolejnych watkach:D

jak dożyję, to może

> Hi Nerd!

Hi, my name is Jolly Roger. Pleased to meet you.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]