Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: Drużyna Jewela <frodo_sam_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 12:04:02 MET DST

> Jesteś Nerdem, więc wiesz z własnego doświadczenia jakie poczucie humoru ma
> nerd? No wreszcie się ujawniłeś. Ale zaraz, o jakim poczuciu humoru mówisz?
> Ja tam nic śmiesznego nie widzę. Może tylko nerd jest w stanie dostrzec coś
> zabawnego w mojej wypowiedzi.

Siodme - nie kradnij:D Wlasnie dobitnie wykazales ze jestes nerdem, bo
jak wiadomo kazdy nerd nie majac wlasnych tekstow kradnie cudzie. Przy
okazji wykazujesz typowo nerdowe myslenie. Jestes debilem, wiec wiesz z
wlasnego doswiadczenia jakie poczucie humoru ma debil:D Fajnie nie? :D

> Ja tylko uświadamiam niktóre owieczki aby nie zaśmiecały grupy. Cóż, mam
> nadzieję, że to walnięcie obuchem wreszcie wyciągnie cię z z twojego
> wyimaginowanego świata lalek Barbie i pluszowych niedźwiadków.

Czyli jestes straznikiem usenetu, ale fajna funkcja,wszyscy musza ci
cholernie zazdroscic:D A tak przy okazji przyznaj sie, wciaz lecisz na
Barbie? :D Szkoda ze ona ma juz Kena :D

> Widzę, że wy tam w Tworkach nieźle się bawicie. A pielęgniarka przecież
> mówiła, że masz nie tykać tych zielonych tabletek, ale niestety nie
> posłuchałeś i masz babo placek.

Widze ze dobrze znasz klimaty Tworek, to z doswiadczenia,nie?:D
no coz smutno,ze teraz zostala ci juz tylko ta jedyna, niebieska tabletka :D

Do zobaczenia w kolejnych watkach:D
Hi Nerd!