Re: jakie chlodzenie na P4?

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:08:04 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tomway@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dd7aul$i2s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Podsumowując - dziesięć razy trzeba się zastanowić czy sonik wejdzie na
> daną płytę. Prawdopobnie na wielu nie da się zamontować wentylatora bo
> będzie haczył o RAM. Mogą też przeszkadzać wysokie kondensatory po
> prawej i lewej stronie gniazda. Obudowa tylko bigtower. I koniecznie
> trzeba sprawdzić zapinkę do gniazda procesora. Na socet A tego radiatora
> nie polecam - rozkręcanie całego kompa dla każdej głupoty jest słabe.

dzieki za wyczerpujacy opis...
ale... czemu zakladasz, ze sonic jest tylko do obudowy bigtower? przeciez po
zamontowaniu radiator "sterczy" w bok wiec liczy sie tylko szerokosc obudowy
a nie wysokosc... troche mnie zniecheciles jednak problemami z montazem ale
nie wiem czy xp-120 jest mniej problematyczny... moze ktos go montowal na
abicie ic7?

--
pozdrawiam