Re: ti4200 czy R9550?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 20:49:51 MET DST
Message-ID: <dd8945$9nh$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96ACB39655100mbien@127.0.0.1...
> To jest wlasnie problem - stary, ale swietny R300 z R9500
> majacy nadal bardzo dobra wydajnosc zazwyczaj byl laczony tez tylko z 64MB
> RAM i to jest jego pieta achillesowa.
>

Powinno pomóc rozszerzenie RAMu w kompie. Nie będzie międlić dyskiem, a
tekstury zamiast odrazu do ramu karty będą ładować się do ramu w kompie, i w
razie potrzeby przez AGP do karty. Oczywiście nawet AGPx8 (2GB/s) ma
znacznie mniejszą przepustowość niż pamięć w grafie ale do TI4200/R9500
powinno styknąć. Oczywiście te dodatkowe 256/512 MB przyda się również w
normalnej pracy, nie tylko w grach.

>
> Raczej tak - GF4Ti to bardzo udana konstrukcja [w odroznieniu do
> GFFX5xxx], ale juz sie zestarzala - niedlugo wszystko co jest DX9 bedzie
> kiepsko wygladalo na nim,>

Aż tak źle to chyba nie będzie. Różnica między kartami dx7 a dx8 jest dość
duża i wyraźnie ją widać w ostatnich grach (np. FarCry). Natomiast różnica
między kartami dx8 a dx9 jest na szczęście dużo mniejsza, więc i różnica
wizualna w przyszłych grach powinna być niewielka.

> albo wrecz odmowi wspolpracy.

A to zapewne się stanie. Ale nie wcześniej niż za rok. Co i tak nie ma
znaczenia bo będą to gry o takich wymaganiach odnośnie fillrate'u karty że
na GF4TI nawet gdyby udało się je odpalić to sensowne framerate byłoby w
640x480 i LowDetail bez AA.
Received on Mon Aug 8 20:55:09 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Aug 2005 - 21:51:05 MET DST