Re: Odzyskanie cd-key z dysku

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 19:02:41 MET DST

:: Solana :: <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> wrote:

> Szczerze mowiac wariantu z brakiem numeru nie przerabialam (bo mam go
> na plycie), ale niedawno odkrylam, iz plytka z Win2000 jest uszkodzona
> i instalacja idzie do pewnego momentu a potem wyskakuje blad. Po
> skontaktowaniu sie z Ms dostalam (za drobna oplata - koszty przesylki)
> calkowicie nowa plyte (z informacja na opakowaniu iz uzywanie plyty
> BEZ oryginalnej licencji jest niezgodne z prawem).

            No i? Bo defekty materialowe nosnika MS naprawia przez wysylke nowej
plyty, z muemrem seryjnym i naklejka to nie przejdze, bo inaczej znalazloby
sie mnostwo "sprytnych" ludzi. W wielu przedsiebiorstwach plytki/ksiazki
leca czesto do kosza [niezbyt rozsadne, ale tak jest] i takie jest pewnie
zrodlo pochodzenia tej plytki i manuala z jeszcze widocznymi na folii
sladami po oderwanej nalepce.

> Jesli nie dostanie numeru, to z pewnoscia nowa plyte z nowym numerem,
> skoro wszystko jest legalne...

            Tak oczywiscie. To ja zadzonie i poprosze jeszcze o 3 szt z CD keyami
win2k. MS pewnie bedzie zachwycony i podziekuje grzecznie, ze bylem tak
mily i do nich zadzonilem, bo nudza sie smietelnie ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938