Re: Odzyskanie cd-key z dysku

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 18:35:21 MET DST

"Filip Ozimek" <filip@mielonka.polbox.pl> skrev i meddelandet
news:dd7vfq$bbe$2@inews.gazeta.pl...

> Jetes pewna, ze dostanie go od MS?

Szczerze mowiac wariantu z brakiem numeru nie przerabialam (bo mam go na
plycie), ale niedawno odkrylam, iz plytka z Win2000 jest uszkodzona i
instalacja idzie do pewnego momentu a potem wyskakuje blad. Po
skontaktowaniu sie z Ms dostalam (za drobna oplata - koszty przesylki)
calkowicie nowa plyte (z informacja na opakowaniu iz uzywanie plyty BEZ
oryginalnej licencji jest niezgodne z prawem).

Jesli nie dostanie numeru, to z pewnoscia nowa plyte z nowym numerem, skoro
wszystko jest legalne...

magda