Re: Mysz Silvercrest

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 15:49:58 MET DST

KJ wrote:

> Jaaaaasne.
>
> Ja kupilem dawno, dawno temu Mediatecha 101 (bezprzewodowa, bezkulkowa)
<cut>
> Ergonomia, wygoda, precyzja - bez uwag od uzytkownika :-)

Tak z czystej ciekawośći się spytam - czy miałeś może kiedyś okazję
używać osprzetu wskazujacego firm klasy Logitech/MS, takiego chociaż ze
"średniej pólki"? Szczególnie w zastosowaniach wymagakących odrobinkę
większej precyzji niż kliknięcie na button 30x30dpi?

> IMO raczej nie
> oferuja chaly - te towary maja przekonac ludzi do zagladania reguralnie
> do tego wlasnie sklepu

Niestety osprzetem wskazującym SilverCresta w cenie OEM'owego Logitecha
i egzotycznymi panelami LCD 19" na matrycach TN (oczywiscie nie podawali
dokładnych parametrów/typu matrycy czy nawet linka do strony nieznanego
większości producenta z Niemiec) raczej mnie ani nikogo komu doradzam w
sprawie sprzętu nie przekonają, ale innych.. kto wie..? ;-)

  - czyli maja dawac satysfakcje z uzytkowania
> dluzsza niz 5 minut.

Pojecie "satysfakcji" jest /bardzo/ eleastyczne - więc moze się zdażyć
że nawet takim sprzętem uda im się komuś mało wymagajacemu "dogodzić" ;-)

> KJ Siła Słów

Pozdrawiam