Re: Mysz Silvercrest

Autor: KJ <KJ_at_noway.com>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 13:20:47 MET DST

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| wrote:

> Powiem jedno, w tej chwili mam w łapie ponad 10 letniego Logitecha (bez
> rolki co prawda), kulkowa, serial
> wróciła na moje brudne biurko po eksperymentach z różnymi mediatechami,
> xpowerami , które nadają się
> na śmietnik przed opuszczeniem fabryki ...

Jaaaaasne.

Ja kupilem dawno, dawno temu Mediatecha 101 (bezprzewodowa, bezkulkowa)
i sprzet przezyl ponad 2 lata eksploatacji przez 6-latka (plus mlodszy
brat do kompletu) i zabilem go dopiero osobiscie w trakcie przeprowadzki.

Miala 1 wade - zasieg byl taki jak w instrukcji czyli niewielki - chyba
ponizej 2 metrow.

Akumulatory wytrzymaly caly ten okres, ladowala sie w stacji dokujacej
dosc szybko, dosc dlugo pracowala, miala oszczedzanie energii, moze raz
na kwartal trzeba bylo ja ponownie "zalogowac" do stacji bazowej.

Ergonomia, wygoda, precyzja - bez uwag od uzytkownika :-)

Moze uzycie do pelnowymiarowej pracy - 8 godzin nie zdaloby egzaminu ze
wzgledu na pojemnosc akumulatorow, ale sesje po 2-3 godziny - bez problemu.

A sklepy Lidla maja duzo "branzowych" promocji i wiele artykulow
sprzedawanych w promocji z innej branzy sie sprawdzilo. IMO raczej nie
oferuja chaly - te towary maja przekonac ludzi do zagladania reguralnie
do tego wlasnie sklepu - czyli maja dawac satysfakcje z uzytkowania
dluzsza niz 5 minut.

KJ Siła Słów