Re: qpienie kompa

Autor: Piastowianin <piastowrzadzi_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 09:03:19 MET DST

> Jesli lubisz być /w miarę/ na bieżąco - to za dwa lata będziesz go
> wymieniał a nie rozbudowywał..

Wcale tak nie uważam. Jeżeli byłbym bogatym snobem, któremu zależy tylko na
tym, żeby mieć wszsystko najnowsze ("gardzę tobą, bo masz 2-letni komputer"
czy "jestem lepszy, bo mam nowszy PC") to owszem musiałbym go
wymienić.Natomiast z własnego doświadczenia wiem, że niekoniecznie trzeba
wszystko tak szybko wymieniać - obecnie mam athlon Xp 2000, 256mb ddr333
ramu, geforce 4 mx440 - od dwóch lat (czyli od momentu zakupu) nic w nim nie
wymieniłem, a chodzą nawet najnowsze gierky. Podam jeszcze lepszy przykład -
pierwszy komputer z prockiem P200 MMx >podkręciłem na 233MMX< - korzystałem
z niego ponad cztery lata! co pewien czas dokładając ramu, wymieniając
grafikę i HDD.