Re: Nie mogę uruchomić swojego starego laptopa

Autor: BliSki. <BliSki_glowa_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 00:25:54 MET DST

"nata" wrote:
> Przez ok. tydzień nie używałam swojego leciwego COMPAQ ARMADA M700.[....]
> Nie święcą się żadne diody na laptopie. Pali się tylko dioda na
> zasilaczu. Co to może być? Padła bateria?

Skoro pali się dioda na zasilaczu a w notku nie, to może padł akumulator w
notku i zwiera jakoś zasilacz - zspół ładowania w notku?
Sprawdź, czy na odłączonym akumulatorze i na samym zasilaczu da się uruchomić
notka.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki(tu kreska)Wp (a') wirtualna (kropa) i tu wiadomo