Nie mogę uruchomić swojego starego laptopa

Autor: nata <nata.n_at_op.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 22:04:31 MET DST

Przez ok. tydzień nie używałam swojego leciwego COMPAQ ARMADA M700. Nie wiem
co się stało, ale teraz nie mogę go uruchomić nawet po podłączeniu zasilacza
do sieci. Nie święcą się żadne diody na laptopie. Pali się tylko dioda na
zasilaczu. Co to może być? Padła bateria? Zasilacz? Wcześniej wszystko było
OK! Bateria, co prawda była nienowa, ale trzymała ok. 1,5 godz.

Nata