Re: Nowa klawiatura + myszka a stary komp

Autor: netrafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 20:51:19 MET DST

> Płyta obsługuje
> klawiatury z PS/2 natomiast do myszki na PS/2 mam przejściówkę na COM'a.

Dziwne. W starych płytach zazwyczaj jest złącze AT
Zazwyczaj jest również na śledzu złącze PS2 ale na mysz!!

Może wpakowałeś klawiaturę do złącza na mysz.?!

Co do przejściówek PS2/COM na kilkanaście, z którymi miałem do czynienia
działały poprawnie może ze dwie.
Poszukaj myszy z oryginalnym portem COM.