Nowa klawiatura + myszka a stary komp

Autor: Wilq <matrixxs_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 19:50:49 MET DST

Witam.

Mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Mam drugi komputer dość
już starej daty (AMD K6 300Mhz, płyta Clayton). Pracuje na nim moja Mama.
Postanowiłem podłączyć do niego nową klawiaturę i myszkę. Płyta obsługuje
klawiatury z PS/2 natomiast do myszki na PS/2 mam przejściówkę na COM'a.
Podłączyłem więc nowy sprzęt no i tutaj zaczęły się schody. Komputer nie
widzi ani klawiatury ani myszki. Po uruchomieniu komputera zapalają się na
chwilkę 3 diody na klawiaturze (znaczy napięcie jest) ale nie da się na niej
nic napisać. Jeszcze gorzej jest z myszką. Podłączając ją do dwóch COm'ów z
żadnym nie działa. Windows (98SE) mówi że nie ma podłączonej myszki do PS2.
Oczywiście podłączyłem z powrotem stary sprzęt ale tutaj niemiła
niespodzianka. Klawiatura owszem działa, ale stara myszka już nie :((((( Nic
nie pomaga, żeby pracowała jak wcześniej. Nie wiem co jest tego przyczyną. W
BIOS'ie próbowałem różnych ustawień i nic nie pomaga (powrót do ustawień
standardowych też nie). Czy jest tutaj osoba która byłaby w stanie mi
pomóc????? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Łukasz.