Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 16:21:56 MET DST

Michał wrote:

> Eech, czemu nie sprawdzasz archiwum?

Na moje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko tyle, że jestem tutaj nowy i
należę do ostatnich modemowców w naszym kraju. ;)
Mam nadzieję, że nikt się nie wkurzy, jeśli zapytam o adres archiwum. ;)

> Linux Movix 0.8.3 LiveCD

Tak odnośnie tej dystrybucji, to może ktoś orientuje się, czy można ją
posadzić na stałe na dysku, aby nie trzeba było tworzyć bootowalnych płyt CD
za każdym razem?

> 64 MB RAM, dowolna karta na AGP (lub jakaś 4 MB na PCI) i do większości
> filmów styknie jakiś wyżej taktowany P2 (400 MHz). Osobiście
> sprawdzałem na K6-2 400 MHz @ 450 MHz, oraz na Celku 300A @ 450 MHz i

A jak to wszystko wygląda na Windowsach, powiedzmy w98? Mnie osobiście
ominęły pierwsze eksperymenty z DivXami, bo przeskoczyłem z Cyrixa 6x86 na
którym oczywiście nic nie działało na Durona 700, na którym wszystkie
śmigały. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis