Re: brzeczace glosniki...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 04:13:24 MET DST

Andre napisał(a):

> o to akuratnie dbam bo owa wieza ma wbudowany dodatkowy glosnik basowy
> w kazdej kolumnie wiec do podlaczenia mam 4 zyly na kazda kolumne.
> kazda zyla opisana.

> chyba znalazlem przyczyne... to znaczy przyczyny nie ale sposob na
> pozbycie sie tego efektu... otoz karta na plycie ma 3 wejscia-wyjscia
> (o tym decyduja sterowniki) i kazde mam zajete. to bardzo dziwne bo
> kable od komputera akuratnie nie byly odpinane w zwiazku z tym nie
> pomyslalem wczesniej o takiej mozliwosci ale zmiana kolejnosci
> podpietych kabli dala porzadany efekt.

> [...]
Ano skoro sterowniki decyduja jak piszesz o wlasciwosciach owych laczy
czyli ktoro ma byc wejsciem ktoro wyjsciem to pewnie zdarzyc sie moglo
tak ze sie to rozkonfigurowalo i to co bylo sciszone badz wylaczone w
mikserze karty nagle zostalo wlaczone/podglosnione i stad ten efekt, ze
zaczelo brzeczec... Btw zrob eksperyment i wlacz wszyskie mozliwe
wejscia w mikserze i ustaw 100% sygnalu na kazdym - jesli zacznie sie
znowu pojawiac efekt brzeczenia glosnikow zacznij redukowac glosnosc po
kolei na kazdym z wejsc w karcie (wave, midi, line in, mic in, audio cd
etc) do czasu az nie przestanie brzeczec... sprobuj w kazdym razie tak z
ciekawosci.

Pozdro OMSON