Re: internet w domu bezprzewodowo - ktos robil ?

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 22:20:24 MET DST

Użytkownik "Greg" <oneill@USUNTOkonto.pl> napisał

> Interesuje mnie rozprowadzenie internetu w domu (teraz jest tylko kabelek
> ethernet do PC) miedzy dwoma komputerami (PC i laptop) - czy nadaje sie do
> tego to urzadzenie Asmax Br-804W :
> http://www.asmax.pl/prod.php?nid=53
> I czy bede potrzebowal 2 kart bezprzewodowych (pci dla PC i pcmcia dla
> laptopa), czy tez wystarczy jedynie pcmcia , a powyzszy router mozna (?)
> podlaczyc bezposrednio kabelkiem do PC ?
> Da sie tak ? Robil ktos juz podobnie ?

Jeszcze nie ale przymierzam się - bardziej z ciekawości niż z potrzeby.

Obojętnie ile komputerów w sieci - coś musi robić za router. Drugie
rowiązanie o którym napisałeś jest mało elastyczne bo w przypadku
podłączenia kabla z lączem na świat do PC - to ten PC musiałby robić za
router a w związku z tym laptop miałby dostęp do wanu tylko gdy ten PC byłby
włączony. Wydaje mi się, że znacznie lepszym rozwiązaniem byłoby postawienie
routera zewnętrznego do którego dochodzi kabel z łączem - a od niego
rozsiewać już na dwie sieciówki radiowe (pci dla PC i pcmcia dla laptopa).
Jeszcze dokładnie nie wiem jak to jest z routerem - czy to jednocześnie jest
router wi-fi, czy to normalny router który sprzęża się acces-pointem. Ale
myślę, że to pierwsze rozwiązanie choć głowy nie dam :)

Gdyby nie ten laptop jako drugi sprzęt uznałbym, że to tylko dla sportu :)))

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]